Skolens åndelige liv

Dersom du ønsker å være delaktig i skolens åndelige liv, har vi mange muligheter for det.

På tirsdager og onsdager er det andakt mellom kl. 10:00 og 10:20. Hver onsdag er det Gerdas kafé og utvidet lunsj i kantina. Gerdas kafé er en møteplass for tro og tanke. Det er skolens studentpastor, Talette Vidnes Ausland som er hovedansvarlig for alle disse samlingene, men både studenter og ansatte vil være involvert.

For dem som ønsker å bli del av et mindre fellesskap der man snakker om livet og om troen, vil det være mulig å bli med i Fortell-grupper.  Disse samles hver 14. dag frem til jul.

I løpet av året vil det også være lovsangskvelder og bønnemøter i kapellet, tilrettelagt av elever og studenter.

Tre dager i uken vil studentpastor være tilgjengelig for samtale med de studenter som måtte ønske det (les mer).

Studentpastor