Canvas

Ansgar høyskole bruker Canvas som LMS (Learning Management System). Her finner du informasjon om emnene du tar, pensum, kompendier, forelesningsplaner, og det er her du leverer inn utkast til emneoppgaver oppgaver, og en del obligatoriske innleveringer.

Canvas brukes også til å gi viktige beskjeder og informasjon til alle studentene. Det forventes at du logger deg inn på Canvas flere ganger ukentlig.

Canvas bruker FEIDE-innlogging, og du kan lese mer om innlogging på nettsiden under studiestart. Logg deg inn på Canvas her.

Tilgang til emner i Canvas følger utdanningsplanen i StudentWeb. Det er bare de emnene du er undervisningsmeldt til som du vil tilgang til i Canvas. Når du har godkjent utdanningsplanen din i StudentWeb, vil du få tilgang til disse emnene i Canvas.

Ansvarlig Canvas