Besøk av Stemmespesialisten

Fredag 11. mars kl. 10:25-12:00 i aulaen på Ansgarskolen kan du komme og få kunnskap du ikkje visste du hadde stor nytte av!

Stemmespesialisten, aka Maria Berglund kjem til Sørlandet og ho kommer til Ansgar for å snakke om samanhangen mellom stemme og kropp. Så enkelt. Så vanskeleg.

heimesida til Stemmespesialisten står det:

Å uttrykke seg vokalt er å kontinuerlig bli kjent med seg selv. Det involverer tre aspekter av deg som har gjensidig påvirkning på hverandre og det kunstneriske resultatet. Tanken styrer forestillingen om det vi vil uttrykke, ved å sende signaler til kroppen som produserer lyden. Derfor er det ikke tilfeldig at Stemmespesialisten tilbyr innfallsvinkler til både stemme, kropp og psyke.

Dette er obligatorisk for alle musikkstudenter som har vokal som hovedinstrument og bruksinstrument, men ALLE andre interesserte er HJARTELEG velkomne, BÅDE studentar, lærarar og andre ansatte som brukar stemma til å kommunisere og formidle.

Gå ikkje glipp av dette!

Vel møtt i aulaen fredag 11.mars kl. 10:25!