Gå til innhold
Si ifra!
Bo på campus
Intranett
Toggle navigation
Studier
Musikk
Teologi
Interkulturelle studier
Psykologi
Student
Ny student?
Timeplaner
Studiehverdag
Eksamen
Utveksling
Si ifra!
Canvas
Inspera
Studentweb
Bibliotek
Søk i bibliotekbasen
Litteratursøk / Databaser
Tidsskrifter
Nyttige linker
Utlånsregler
Åpningstider
Historisk arkivsenter
Forskning
Forskningsprosjekter
Forskningsgrupper
Forskningsblogg
Tidsskrift
Konferanser
Forskningsetiske regler
Om skolen
Ansatte
Ansgarmagasinet
Bo på campus
Bærekraft og miljø
Fasiliteter
Gi til Ansgarskolen
Information in English
Kontakt oss
Kort historikk
Kriseberedskap for pårørende
Kvalitetssikring
Ledig stilling
Mosvolds Legat
Personvern
Podcast
Protokoll generalforsamling
Skolens organisering
Skolens styre
Skolens vedtaksorganer
Skolens vedtekter
Strategisk plan
Strategidokument
Tilskuddsbrev mv.
Ønsker du besøk?
Si ifra!
Forside
/
Forskning
/
Bodil Kvernenes Nørsett
Bodil Kvernenes Nørsett
Studiekoordinator musikk / høyskolelektor musikk / stipendiat
Musikk
Født: 1973
997 97 152
[email protected]
Alle ansatte
Bodil Kvernenes Nørsett
Studiekoordinator musikk / høyskolelektor musikk / stipendiat
Født: 1973
997 97 152
[email protected]
Kompetanse på følgende tema
Vokalpedagogikk/stemmebruk
Authorized Complete Vocal Technique Teacher
Korleiing/dirigering/ensembleleiing
Musikkhistorie
Musikkpedagogikk
Musikkteori
Arrangering/komponering
Høyrelære
Metode
Utdanning og praksis
Praktisk Pedagogisk Utdanning UiO 1999
Ulike lærarvikariat: Sinsen Barneskole 2000, Fjellhaug Bibelskole 2000- 2001, Oasen Skole 2006
Hovedfag musikk, Universitetet i Oslo 2003
Musikklærar, Ansgarskolen 2002-
Korledelse 2, Høgskolen i Tromsø 2007
Songar i Kristiansand Solistensemble 2006-
Dirigent for ulike kort i Kristiansand 2004-
Complete Vocal Institute, København 2011-2014
Frilans songar, kurshaldar og songpedagog
Verv
Leiar i Song- og musikkrådet, Indremisjonsforbundet 1996-2002
Publikasjoner
Utvid alle
,
Open/Close
Vitenskapelige publikasjoner (
)
Open/Close
Bøker (
)
Open/Close
Populærvitenskapelig formidling (
)
Open/Close
Annet (
)