Tilgang til studentopplysninger og oppmelding til eksamen

Ny studentWeb lansert i dag

Tilgang til studentopplysninger

Arena Live ble stengt i begynnelsen av oktober fordi skolen har tatt i bruk et nytt system til håndtering av studentopplysninger. Arena Live erstattes av StudentWeb som på sikt gir deg mange flere muligheter. Vi åpner siden nå – selv om informasjonen du får tilgang til er begrenset. Du vil kunne sjekke eksamensresultater, Lånekasserapporter etc. Mulighet for å melde seg av og på eksamen kommer senere.

Gå inn på skolens hjemmeside ansgarhoyskole.no og klikk på StudentWeb nederst i bildet. I bildet som kommer taster du ditt fødselsnummer og trykker på knappen ”Send PIN-kode med e-post”. Dersom skolen ikke har registrert din e-postadresse kan du sende den til [email protected]. Når skolen har registrert din e-post kan du prøve på nytt.

Det vil etter hvert bli lagt til flere valgmuligheter i StudentWeb, men nå er du i gang. Da programmet ikke er ferdigutviklet kan du få meldinger som ikke er relevante. De kan du foreløpig se bort ifra.

Oppmelding til eksamen i desember

ATH har nå publisert første versjon av studentWeb, foreløpig er det begrenset funksjonalitet i denne tjenesten. Vi kommer til å bygge den ut etter hvert.

For eksamen i desember må alle studenter meldes opp manuelt.

Det gjøres på følgende måte

Gå inn på i studiehåndboka under eksamen finn den eksamen du skal meldes opp til.

Send en e-post til eksamensinspektøren med følgende info

• Navn og fødselsdato
  • Ditt studieprogram (f. eks PSY 100 )
  • Eksamen du skal meldes opp til (ta med dato, kode og emne)

Venneligst fyll inn alle opplysninger så korrekt som mulig.

Siste frist for oppmelding til eksamen i desember er 04. desember, men vi ber alle om å gjøre det så raskt som mulig.