Sunniva Gylver gjestetaler på temadag

Foto Sunniva Gylver: Harald Bø, TV-Inter

Det er en stor glede å invitere deg som har vært høyskolestudent eller bibelskoleelev på Ansgarskolen til en spennende temadag lørdag 22. april 2023.

Dette blir en god anledning til å møte gamle og nye bekjente.

Årets gjestetaler er Sunniva Gylver

SUNNIVA GYLVER er prest i Fagerborg kirke i Oslo. Hun har ledet livssynsprogrammer på TV, er treningsinstruktør, aktiv samfunnsdebattant, og forfatter. I hennes siste bok, Midt i alt som er, skriver hun om sorg og livsglede, og om det hun kaller for eksistensiell beredskap. På forsommeren 2021 mister hun sin mann gjennom 30 år til kreft.

Hun deler erfaringer fra et stort tap og et rikt liv, og hvordan vi kan glede oss over livet, MIDT I ALT SOM ER.

Etter lunsj blir det spennende seminar-spor å velge mellom fra både musikk, teologi og psykologi, og det ryktes om at Ansgar Gospel Choir "special edition" blir med oss!

Det blir også mulighet for egne alumni-samlinger for de som ønsker det. Vi har en felles avslutning kl. 18.00, så kan de som må reise videre gjøre det, og for de som har mulighet er det åpent hus utover kvelden.

• HELE arrangementet inklusiv lunsj + kaffe og snacks +middag: kr. 699,-
  • Earlybird for hele arrangementet (ved påmelding senest 31.01.): kr. 499,-
  • Halv dag inkl. lunsj + kaffe: kr. 350,-

Påmelding

Vi gleder oss til å samle både studenter og elever fra Ansgarskolen til en interessant og hyggelig lørdag sammen!

Program for dagen