Studentkafé starter opp mandag 25. oktober

Ansgar Sosial byr velkommen til åpen studentkafé i kantinen hver mandag kl. 19:00.

Aktivitetsleder Hannah Livden forteller med begeistring om det nye studenttilbudet.

- Tanken bak å starte en kafé på skolen er et ønske om at det skal være et forutsigbart tilbud for studentene. Et sted der det skjer noe som ikke omhandler studie, men der studentene på skolen kan få treffes og ha sosialt fellesskap med sine medstudenter.

- Vi ønsker at det skal være noe som alle har mulighet til å få tilhørighet og eierskap til, og der man kan delta med sitt eller bare være tilstede.

- Vi ønsker å ha ulikt opplegg fra gang til gang, som quiz, debatter, live-musikk etc, samt at vi kommer til å ha salg av baristakaffe og noe mat/snacks til studentvennlige priser.

Studentkaféen er åpen hver mandag fra kl. 19-21 i skolens kantine.

studentkafe-plakat
smittefilm