Kopiering og utskrift

På Ansgarskolen har du som student tilgang på en printer som står inne på biblioteket.

Du må opprette en bruker på vår skyløsning for print og registrere brikken din på maskinen for at dette skal være tilgjengelig. Se brukerinstruks nedenfor for hvordan du kan gjøre dette.

Det er to muligheter for å sende dokumenter til maskinen, enten å laste opp dokumentet til denne nettsiden, eller via mail til [email protected].

Når du sender noe til print, må du logge inn på skriveren for å hente det ut, den vil ikke skrive ut automatisk.

Når du oppretter bruker vil du få tilsendt brukernavn og passord på mail som du kan bruke til å registrere din brikke til din konto på printeren. Dersom du ikke skriver ut innen 48 timer, blir dokumentet slettet fra køen og du må sende til print på nytt.

Les brukerinstruksen for å komme i gang.

Utskriftstilbudet gjelder bare for deg som er student ved skolen og vi oppfordrer til å begrense antall utskrift av hensyn til miljøet.

Lykke til!