Nyåpnet kantine

Det er godt å endelig kunne ønske ansatte og studenter velkommen til lunsj i kantina.

Det er Ansgar sommerhotell og konferansesenter som nå driver kantina og Kjell-Olav er vår nye kjøkkenleder.

Nytt av året er baristakaffemaskin med deilig kaffe. Enten du liker kaffe latte, frappuccino eller americano, så finner du kaffen for deg i kantina.

Kantina har i februar åpent på tirsdager, onsdager og torsdager fra kl. 10:00-14:00.

Så håper vi Coronaen roer seg ned og studentene kan komme mer tilbake til campus, slik at vi kan åpne kantina hver dag i mars og ut skoleåret!

Bestilling av middag

Vi har enda en gledelig nyhet og det er at du også kan bestille middag fra kantina mandag-torsdag.

Menyen ligger ute på Ansgar Bibelskole sin hjemmeside og middagen koster kr 60,- pr person.

Middagen bestilles på e-post til kjøkkenleder Kjell-Olav - senest kvelden før.

Kjøkkenleder