Ny studentrådsleder på plass

Pia Amalie Saga Berberg ny studentrådsleder

Pia Amalie Saga Berberg fra Skien (bildet til venstre) er valgt til studentrådsleder ved Ansgar høyskole for skoleåret 2020-2021.

-Det blir en spennende utfordring, sier Pia som nå overtar stafettpinnen etter Cathrine Skaaheim (bildet til høyre).

Pia studerer praktisk teologi og begynner til høsten på tredje året. Hun har de to siste årene hatt deltidsstilling som ungdomsarbeider i Skien Misjonskirke ved siden av studiene på Ansgar høyskole.

-Jeg gleder meg til å jobbe for studentenes beste og håper jeg, og studentrådet, kan gjøre en forskjell neste skoleår, sier Pia som har tillitsvalgerfaring fra videregående skole i Skien.

Avtroppende leder og skolens ansatte, gratulerer Pia med vervet og studentene med godt gjennomført valg.