Avstemning studentrådsleder

Hvem ønsker du skal overta som studentrådsleder neste skoleår?

To kandidater stiller til valg: Mariann M Lauen og Aron Mikael Moen Andersen. Begge er psykologistudenter ved høyskolen.

Er du aktiv student ved Ansgar høyskole kan du avgi din stemme ved å klikke på OR-koden eller lenken nederst i skjermbildet (krever Feide-pålogging).

Du kan stemme frem til og med tirsdag 5. april 2022.

Takk for din stemme!

mariann

Mariann

Noen ganger ler vi sammen, noen ganger kjemper vi sammen og noen ganger griner vi sammen. Dette går på tvers av relasjoner flest, men det viktigste vi sitter igjen med, er at vi føler oss hørt, respektert og ivaretatt - uavhengig av hvem vi er, og hvem vi star I relasjon til. Jeg kan tilby ei fleksibel, genuin og utrolig nysgjerrig jente som ønsker å bidra til studenter, ansatte og besøkende.

aron

Aron

Jeg vil jobbe for å finne realistiske løsninger til både fysiske og psykososiale problemer studentene opplever på Ansgar. Jeg vil øke kommunikasjonen og feedbacken mellom lærere, studentrådet og studentpopulasjonen. Jeg vil dra i gang mer sosiale sammenkomster og happenings på tvers av linjer for å styrke samholdet på skolen.